Vanavond gaat het gebeuren! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Nora Borger - WaarBenJij.nu Vanavond gaat het gebeuren! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Nora Borger - WaarBenJij.nu

Vanavond gaat het gebeuren!

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Nora

05 November 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Vanavond om 22.00 uur vlieg ik met Emirates naar Dubai. Met zo'n enorm groot geval de lucht, het zal mij benieuwen!
Morgenochtend kom ik om half acht aan, het is er nu p.m. 33 graden.
Lekker om in te komen, na de zeven graden in het Haagje....
In Dubai blijf ik twee nachtjes, 8 november reis ik door naar Brisbane in Australië, waar ik na 14 uur vliegen op de negende om 6.40 uur in de morgen aan kom.
Een vroegertje dus voor Jaap en Denise, maar m'n moeder zei altijd: vroeg begonnen is veel gewonnen!
Ook in Australië is het lekker weertje: 30 graden.
Op 12 november vliegen we dan weer naar Sydney, om vandaar in te schepen naar Nieuw Zeeland.
Eerst twee dagen op zee, daarna is de eerste haven, die we aandoen het zuiden van het Zuidereiland: Fiordland National Park.
Ik hou jullie op de hoogte

• 05 November 2014 - 11:58

Nanda Troost:

Leuk om zo met je mee te reizen, lieve Nora. Veel plezier daar en groeten ook!

• 05 November 2014 - 11:58

Nanda Troost:

Leuk om zo met je mee te reizen, lieve Nora. Veel plezier daar en groeten ook!

• 05 November 2014 - 12:10

Wenda:

Hey Nora,
    Heel veel plezier , goede reis . af en toe even wandelen door vliegtuig voor de beentjes.
    Doe ze allemaal de groeten daar en houd het droog op de boot xx
    Wenda

• 05 November 2014 - 17:17

Marieke:

Heel veel plezier en goede reis. Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

• 05 November 2014 - 18:22

Christel:

Tante Noor, een goeie vlucht! Leuk met Emirates, volgens horen zeggen heb je amper het idee dat je in de lucht zit en is er genoeg te doen in zo"n vliegtuig, wandelen, trap op en af haha dus lekker in beweging blijven op grote hoogte. Veel plezier in Dubai en alvast een goeie vlucht naar Brisbane, via de computer reizen met u mee, gezelliggggggg!!!!
    Groetjesssssssssss X

• 05 November 2014 - 21:17

Mia:

Klinkt goed, Noor! Wij genieten ondertussen van Ajax-Barcelona

• 05 November 2014 - 23:24

An Van Der Linden.:

Leuk Noor,dat je ons laat meegenieten van je reis,groetjes!

• 06 November 2014 - 12:43

Vera:

Fijne vakantie!xxxxx

• 06 November 2014 - 19:19

Anja:

Het klinkt weer geweldig, geniet er maar van .
    genieten wij van de verhalen als u weer terug bent.
    Als u nog terugkomt want het weer zier er heerlijk uit en zeker nu de herfst is gekomen in de lage landen.
    Heel veel liefs aan iedereen

• 06 November 2014 - 22:19

Tim:

Hi Nora, veel plezier en een fijne reis!! groeten, Tim

• 07 November 2014 - 19:03

Martha Zaal:

Leuk weer met je mee te reizen, weer eens wat anders, dan met z'n vieren naar Portugal. Het zal best een
    heel mooie reis worden, geniet er maar van samen met Denise en Jaap, zal best lukken.
    Heb vandaag mijn eerste SCAN-dag gehad . Rob is gezellig mee geweest. Maandag volgt de 2de en dan afwachten.

Ik hoop, dat je reis goed was van Schiphol naar Dubai.
    Ben benieuwd naar al je andere avonturen.

Tot het volgende verslag, groetjes van Gerrie.
    Dikke knuffel ook voor Denise en Aad.