Victoriapoint deel 2 - Reisverslag uit Redland Bay, Australië van Nora Borger - WaarBenJij.nu Victoriapoint deel 2 - Reisverslag uit Redland Bay, Australië van Nora Borger - WaarBenJij.nu

Victoriapoint deel 2

Door: Nora

Blijf op de hoogte en volg Nora

20 December 2014 | Australië, Redland Bay

Daar ben ik weer.
Nu voor de laatste keer vanuit Australie.
De afgelopen weken hebben we veel ondernomen en meegemaakt.
Veel buitenshuis geluncht, omdat we de hele dag op pad waren
Zoals al eerder gezegd, kerstmis is overal aanwezig.
Veel geshopt en cadeautjes aangeschaft.
Ook een aantal keren naar yoga geweest met schoonzus Denise.
Valt niet mee voor zo' n stijve hark als ik, met mijn korfbalbenen.. Probeer maar eens een aantal minuten op een been te staan. Lukt je vast niet.
Afgelopen maandag met de familie naar Bounce geweest.
Dat is een enorme hal met ongeveer 75 trampolines. Erg leuk dat gehops in de lucht.
Dinsdag naar de nieuwe film van beertje Paddington geweest. Film zat goed in elkaar. Paddington zocht zijn weg In Londen!
Diverse keren met nichtje Stella van 6 fietstochtjes langs de kust gemaakt. De fietspaden zijn hier in ontwikkeling. Toch komen er nog gevaarlijke situaties voor, omdat er weinig fiets en wandelpaden zijn.
Ondertussen mijn afscheidsdinertje met de familie gehad, was erg gezellig. Het restaurant was bij een meertje met honderden schildpadden.
Op het ogenblik is het hier volop zomer. Queensland heeft een subtropisch klimaat. Het is nu 30 graden, maar van de week tikte de thermometer hier en daar 42 graden aan. Persoonlijk vind ik het heerlijk weer. Maar de Australiërs vinden het maar niks. Die klagen steen en been over de hitte. Wat dat betreft zijn het net Hollanders, die klagen ook altijd over het weer.
Gisteravond kerstliederen gezonden bij een leuk kerkje, na de zang was er soort avondmaal met alle aanwezigen. Geinig om mee te maken.
Nou jongelui, dat was het dan. Jullie horen en zien me wel weer als in thuis ben.
Dat is na de 28e december......

• 20 December 2014 - 07:57

Wenda:

Klinkt heerlijk, hier vol op winter , met flinke storm en veel regen . Niks witte kerst . Wel een beetje jammer dat je er niet bij bent 1e kerst dag , Sophie gaat heerlijk toetje maken . Verder zijn we druk bezig met verven ed dus vervelen mijn ouders zich ook niet .
    Hele fijne kerstdagen daar en knap dat de kerstkaarten mooi op tijd waren . Ook namens John bedankt .
    xx

• 20 December 2014 - 07:58

Ronald Schaap:

Hey Noortje,

Gave verhalen allemaal. Erg uitnodigend om een keer naar toe te gaan. Ik wens je nog een paar leuke laatste dagen daar en een goede vlucht terug.

We zien elkaar wel weer met palenschieten.

Groetjes,
    Ronsld

• 20 December 2014 - 08:15

Jerry:

Fijne kerstdagen voor iedereen.
    Tot ziens in Nederland

• 20 December 2014 - 10:22

Willem:

Hoi Noor ,jammer voor je dat het bijna voorbij is.Volgens mijn kan jij daar best aarden. Alleen je zou het twee palen schieten, de gezelligheid missen. Nog veel plezier de laaste dagen en een safe terugreis. Willem en Tanja

• 20 December 2014 - 17:17

Nanda Troost:

Ha Nora, wat vliegt de tijd toch. Je bent net weg, en nu kom je al weer terug. Het zal hier tegenvallen. De griep heerst, hoor ik van alle kanten. Geniet dus nog lekker van de zon. Vrolijk kesrtfeest daar en tot in het nieuwe jaar. Proost!

• 20 December 2014 - 18:59

Vera V Ast Brussee:

Hoi Nora geniet nog van je laatste dagen daar,voor je het weet ben je weer thuis.
    Fijne kerstdagen en een gezond 2015 !
    Groetjes Vera xxx

• 21 December 2014 - 01:14

Mia:

Ha Noor! Het klinkt alsof je het naar je zin hebt! 42 graden is natuurlijks niks, daar klaagden de Spanjaarden ook altijd over, haha. Geniet van de Kerst en goede reis terug! Groetjes, Mia

• 21 December 2014 - 12:37

Christel:

Een en al plezier en gezelligheid weer zo te lezen. Hier roesten we van de regen, frisjes en waaien we regelmatig uit onze verschoning. Geniet er nog maar lekker van de laatste dagen en een hele fijne en gezellige kerst met elkaar. Goeie reis terug en tot in het nieuwe jaar.

• 22 December 2014 - 19:36

Anja:

Jeetje tante , dat is snel gegaan. Ik denk dat mijn moeder wel erg blij is dat u weer in het ietwat koude nederland bent.
    Ben ereg benieuwd naar de verhalen en nog meer naar de foto`s al hebben we er wat langs zien komen.
    Nog een paar fijne dagen, een gezellige kerst en goede reis
    liefs vanuit Vlaardingen